2010-02-28

Bara skit

"Va?", tänker ni nog nu. Hon brukar inte ha sådana rubriker.

Men jag tänker på två saker. Jag har just tittat på reprisen av Melodifestvalen del 4. Och tycker väl rubriken passar som kritik där. Inte mycket annat att säga. Minst dålig var väl Neo.

Sedan har det tinat upp på balkongen så nu ska jag passa på att bli av med en massa skit där. Fågelskit alltså. Koltrastar är ju trevliga, men fy tusan vad de skitar ner. :(

Ha det så kul. Vill ni se trevligare saker .... hoppa till NatureFootstep och Lustgården. Eller karusellbilderna från 1975.

NatureFootstep.com

6 kommentarer:

  1. Inget vidare bra låtar i Festivalen. Jösses vad Jöback tog i.

    Fula kläder var det också. Sibels Pistill-klänning gjorde att hon såg både upphängd och ihoptryckt ut på en gång.

    Py Bäckman såg ut som Osborn i egen hög person.

    Tänk att de inte vill vara fina för oss tittare.

    Har inte varit ute idag, för jag ramlade i en stor pöl igår. Blev sur i dubbel bemäkelse. Hoppas du fick bort fågelskiten. Låtarna lär ju hänga kvar ett tag he, he.

    SvaraRadera
  2. både Sibels och Py var ju rena katastrofen. Hur f-n kan de vilja sätta på sig sån´t. :(

    Jo, jag fick bort det värsta. Och gick ut en kortis också. :)

    SvaraRadera
  3. Från Flop till sk---t! Har du några fler invektiv?? Man kan ju undra över kvaliteten på de låtar som blev ´bortgallrade´. *ler " Hela sveriges fest! Jojo, de kanske skulle engagera ´professionella´ katolska och muslimska gråterskor fär att liva upp programmen? ...och utanför porten ligger VÄDRET i ´bakhåll´. Ha en bra början på Mars hälsar Ingvar.

    SvaraRadera
  4. Kan du inte bygga en liten fågellatrin på balkongen, undrar Ingvar?

    SvaraRadera
  5. Jag gillade punkrocklåten Idiot med Noll Diciplin! Den kom ju också ganska långt. *ler*

    SvaraRadera
  6. Jag tyckte tvärtom att det mesta, utom Py Bäckman, var bra.
    Men vi är alla olika :-)
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera

Kommentarsfält för NatureFootstep Photography

Comments for NatureFootstep Photography