2011-09-16

Och så....

.....gick flugsmällan sönder :(

NatureFootstep.com

4 kommentarer:

  1. He, he.... Jag har två stycken för säkerhets skull..... De finns ju inte jämt att få tag på...

    SvaraRadera
  2. Jag brukar inte använda flugsmällan. I stället blir jag god vän med flugorna, och de kryper upp i handen när jag sträcker ut den. Nåja, rätt ofta iaf.. Deras ´kyrkogård´ är i lampan med glaskupa över spisen!

    SvaraRadera
  3. här har de kyrkogård lite varstans tycker jag.

    SvaraRadera
  4. Jag/vi i Hultsfred har nog ont om flugor egentligen. På Konsum har de en lite trätunna med röda flugsmällare, men ingen har rört den sedan jag köpte en för 4 år sedan. De börjar väl vittra sönder!? Jag skrev om det höga vattenståndet i Vänern för ett par veckor sedan, och översvämningen jag förutspådde är nu här. Är så gammalatt jag lärt mig läsa av naturen och vädret, utan gikt. *ler

    SvaraRadera

Kommentarsfält för NatureFootstep Photography

Comments for NatureFootstep Photography