2011-05-21

Snobbar....

.... som jobbar..
Huga, det fanns inte ett dugg att se fast man har så många kanaler. Jag har Kanal Guld, men har aldrig sett något hittills. Men idag satte jag mig och tittade på ett avsnitt av Snobbar som Jobbar. Med Tony Curtis och Roger Moore. Att de sänder det fortfarande.

Fast jag blev ju inte särskilt besviken. Intrigen håller ännu. Det var väl mest telefonerna som var gammalmodiga. Inte en enda mobil. Det ni!

Serien verkar hålla än. De visste vad de gjorde.


NatureFootstep.com

5 kommentarer:

  1. Snobbar är bra!

    "Kvällen är din" med Ingemar Stenmarck på 4:n är också ett jättebra program. "Joacim Cans" och var där och sjöng duett med en tjej. Bonnie Tyler var också kul att se. Går i repris i morgon kl. 11.30.

    SvaraRadera
  2. DVS. Söndag kl 11.30.

    SvaraRadera
  3. Ja, de hade tid att jobba med programmen förr. Och de båda herrarna hade ju glimten i ögat. Moderna serier där en säger en självklar sak, och den ena efter den andra fyller i vartefter ....rätt monotont och nästan löjligt. Lilla huset på prärien går visst någonstans! *ler
    Humle- Tjär- och midsommarblomster är igång. Humleblomstern är en liten ´pärla´ tycker jag. ..ha det.

    SvaraRadera
  4. visst är humleblomstret fint. Det är också en av mina favoriter.

    SvaraRadera
  5. Ååååh den som är så bra.....
    Skönt med gamla telefoner :)

    SvaraRadera

Kommentarsfält för NatureFootstep Photography

Comments for NatureFootstep Photography