2009-12-18

Röjarskiva

Usch, det var helt plötsligt så mycket grejor här så jag fick ta ett krafttag idag för att få ut en del. Nu står den gamla tv:n i källarutrymmet tills jag kan få iväg den. Några kartonger gick samma väg så nu har jag plats för julgranen. :)

Sen har jag gjort om så nu har jag kamerorna på en hylla istället för att svämma ut över golvet. Det blir bara mer o mer grejor fast det skulle minska. Undrar hur det kommer sig.

Ett snöigt o isigt Katrineholm har vi. Vill ni se det finns ju alltid natur bloggen.

NatureFootstep.com

3 kommentarer:

  1. Från Lil.
    Så bra att du fått ordning på en massa grejer. Nästan alla har så mycket av allt nu för tiden. Svårt att hålla ordning faktiskt.

    Själv håller jag fortfarande på att pcka upp mina hobbygrejer. Man har ju inte lust varenda dag precis. Inte vet jag riktigt hur jag skall ha det heller. Har möblerat om lite igen.

    Kallt brr..... Vet inte hur många gånger jag befriat balkongen från snö. Skönt att hålla efter snön.

    Det är i alla fall bra snöröjning i denna stad. Här går det undan.

    SvaraRadera
  2. Kommentarfunktionen på Googlekontot fungerade inte, därav anonym.......

    SvaraRadera
  3. Det är skönt med egen kupé... eller jag menar inglasad balkong... ;P

    SvaraRadera

Kommentarsfält för NatureFootstep Photography

Comments for NatureFootstep Photography