2009-12-04

Mulet

Har fått avloppen fixade nu så jag kan använda badkaret och diskhon. Lite trist när man riskerar översvämning. Jag har en fastighetsförvaltare som är så försiktig när han är här så man har ingen aning om att han varit här. Jag ringde och felanmälde en gång till bara för att jag inte sett att han var här när jag var ute. :)

Var till biblioteket o syrran i eftermiddags. För ovanlighetens skull har jag inte plåtat nåt idag.

Jag hoppas din värk gav med sig Marie.
NatureFootstep.com

2 kommentarer:

  1. Fick lite sömn i natt så idag är det ganska uthärdligt igen. =)
    Hoppas du får en mysig lördag. Här är det skidor på tv hela dagen, både skidskytte och längdskidor, så du vet var jag håller hus idag. ;D
    Kram! ♥

    SvaraRadera
  2. Bra att avloppen är fixade. Alltid är det något som skall ordnas.

    Otroligt att det kan vara så grått väder så länge. Det blir så mörkt inne.

    Erik och Calle gick i alla fall vidare till finalen i Idol igår.
    De är bra båda två. Ovanligt bra faktiskt. Det var ett otroligt drag i Göteborg. Ha, ha....Kul att Erik fick en hälsning från "KISS"

    SvaraRadera

Kommentarsfält för NatureFootstep Photography

Comments for NatureFootstep Photography