2009-12-23

God Jul



NatureFootstep

5 kommentarer:

  1. Vilka snygga "äpplen". God jul själv.

    SvaraRadera
  2. Härlig bild! =)
    Happy holidays! ♥

    SvaraRadera
  3. Önskar dig skööna helger framöver!
    Vid en hastig blick, så trodde jag det var Rönnbär. De är förvillande lika även på gården. Ingvar.

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag försöker fixa mig en ny blogspotblogg. En fråga...har du googles besöksräknare på bloggen här?
    Jag lade till den på "Mina speglar" enligt anvisning och den fungerar bra, problemet är att bakgrunden på bloggen blir vit??? Hur jag än försöker kan jag inte få bloggen att återgå till grått....startade en ny blogg och det blev likadant där???? Så fort jag tog bort räknaren kunde jag återställa bakgrundsfärgen...
    Hur får du statistik och bloggdesign att funka?

    SvaraRadera
  5. Hej! Nu kan du få tjuvtitta på nya bloggen! Jag hittade en räknare på webbverktygen som verkar funka också :)

    SvaraRadera

Kommentarsfält för NatureFootstep Photography

Comments for NatureFootstep Photography