2011-11-27

omklädnings rum

Jag hade tv:n på när jag tränade idag. Trodde att Så mycket bättre startade 11.20. Men det startar 11.30. Ett magasin av nåt slag var på och, naturligtvis, började de pladdra homosexualitet. Och det är jag allergisk mot vid det här laget.

Omklädningsrum ja, är det inte dags för 4 omklädningsrum på allmänna inrättningar som badhuset och liknande? Män resp kvinnor som är straita och sedan män resp kvinnor som är homo. För som situationen är idag så inte vill jag att en lesbisk ska stå och dregla över min nakna kroppshydda.

Sedan har vi ju dom som är bi-, de platsar ju ingenstans för dom kan ju dregla över alla så de borde ju också ha ett eget.

Har jag glömt nåt?

NatureFootstep.com

Labels , , , , , ,

1 kommentar:

  1. Ja, jag fattar inte varför de ska envisas med att ta så stort utrymme i media? För länge sedan var det en gubbe i badhusets bastu som var homo. Han glodde obehagligt på både mig och andra. De kan väl hålla sig till likasinnade? Man kan tro att de är så många, att det skulle gå åt en flyghangar för dem att byta om i!
    För övrigt så skulle jag byta ut en kontakt. Jag klippte av sladden vid kontakten, och hade glömt bort att den var .... strömförande! *fniss Lägenheten blev verkligen SVART! Jaja, man lär sig aldrig.

    SvaraRadera

Kommentarsfält för NatureFootstep Photography

Comments for NatureFootstep Photography