2013-05-18

Let´s Dance 2013-05-17


"hittar ingenstans att kommentera programmet. Så det får bli här." Vilket var redationsbloggen på TV4. Detta är en kopia.



"Kanske dags att lägga ner programmet. Alternativt ta bort David. Han verkar gubbsjuk. Kunde inte ens låta bli att antyda om Marias första var den hon tappade oskulden med. Och allt dj-la homolarv. Ska det inte vara ett proffesionellt dansprogram? Ska de manliga deltagarna behöva stå ut med att bli "nypta på rumpan". Inte blev det bättre av att Babsan kom med i bilden.

Jag har gillat programmet som sådant och det finns inte så mycket annat att se på. Men gör det lite mer stilfullt. Och får jag önska mig något så vore det att slippa bli sjösjuk av alla lampljus som flippar runt. De gör att man egentligen inte kan se vad dansarna gör. Kolla lite på melodifestivalen i år. De har ljuset kvar, men betydligt lugnare och kameraåkningarna är också nervarvade så nu kan man faktiskt se artisterna. :) Kan vi få se dansarna?"


NatureFootstep.com

1 kommentar:

  1. ovanst postades på en blog de har och skickades även till en mail t redaktionen.


    Inte vet jag om det var på grund av det som semifinalen i fredags 130524 var riktigt rumsren, nästan fri från sexuella anmärkningar i alla riktningar och dessutom blev jag inte yr och kunde se dansarna.
    Tack för det!

    SvaraRadera

Kommentarsfält för NatureFootstep Photography

Comments for NatureFootstep Photography